.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکذیب کمبود بنزین در مازندران
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: برخلاف آنچه برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند هیچ کمبودی در عرضه بنزین و گاز در منطقه وجود ندارد.
تکذیب کمبود بنزین در مازندران

به گزارش شمال نیوز ، تورج امانی با بیان اینکه افزایش تردد خودرو‌ها در روز‌های تعطیل به غرب مازندران موضوع جدیدی نیست، گفت: افزایش تردد خودرو‌ها مانع سوخت رسانی مطلوب به مردم و مسافران نشده است و جایگاه عرضه بنزین و گاز در غرب مازندران دیروز و امروز همانند گذشته، عرضه سوخت را طبق روال و بدون مشکل خاصی انجام دادند.

 

او افزود: برخی خبرگزاری‌ها و در فضای مجازی مطالبی در خصوص شلوغ بودن جایگاه‌های عرضه سوخت، تشکیل صف‌ها و کمبود بنزین در استان مطرح کرده اند که به هیچ وجه صحت ندارد.

 

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: در طول هفته شاید نفتکش برای انتقال سوخت به جایگاه به مشکل برخورد کند اما دیروز و امروز هیچ گزارشی از انتقال نیافتن سوخت به جایگاه‌ها به دلیل ترافیک دریافت نشده است و روال انتقال سوخت به جایگاه‌ها همانند گذشته انجام شده است.

 

امانی گفت: تأمین و توزیع سوخت با تمام فراز و نشیب‌ها بدون وقفه و مشکل با همکاری و همراهی شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی، رانندگان، مالکان مجاری عرضه سوخت بخوبی محقق شده است.

 

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس بر لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی برای سوختگیری تاکید کرد و گفت: تعداد کارت‌های سوخت جایگاه‌ها محدود است و اگر همه خودرو‌ها بخواهند از کارت جایگاه‌ها برای سوختگیری استفاده کنند احتمال بروز مشکل وجود دارد

 

او افزود: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس در خصوص ضرورت اسفتاده از کارت سوخت شخصی برای سوختگیری خودرو‌ها اطلاع رسانی کرده است


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.